Monday, February 9, 2009

Ku Ingin Kamu....

dalam hati ku sekarang ada banyak rasa yg aku rasa....
rasa tak tenteram....
rasa tak aman....
rasa rindu kat seseorang....
rindu kat mama papa n adik2....
kenapa lam diri seseorang insan mesti ada perasaan sebegitu.....
kadang2 aku ingin letakkan perasaan tu jauh2....
tp aku x mampu nk menghalangnya...
ia nya pasti hadir tanpa di undang....
walaupun zahir nya aku gembira....
tetapi di batin ku hanya tuhan saja yang tahu....
hati ku gelora dan terus bergelora...

kenapa masa dan waktu menjadi kan aku sebegini....
aku lemah.....
tiada berdaya untuk membawa hati yg gelora ini.....
aku mampu berdoa hanya tuhan saja yang memberi kekuatan utk diriku berdiri...
menempuh dugaan dan rintangan yg penuh pancaroba di muka bumi ini....

demi semua yang aku jalani bersamamu
kuingin kau jadi milikku
kuingin kau disampingku

tanpa dirimu ku hanya manusia tanpa cinta
dan hanya dirimu yang bisa
membawa surga dalam hatiku

kuingin engkau menjadi milikku
aku akan mencintaimu
menjagamu selama hidupku
dan aku kan berjanji
hanya kaulah yang kusayangi
ku akan setia disini
menemani…

sentuhanmu
bagaikan tangan sang dewi cinta
yang berhiaskan bunga asmara
dan membuatku tak kuasa

di setiap arung gerak
tersimpan di hati kecilku
bahwa dirimu terindah untukku

selama ku masih bisa bertahan
selama ku masih bisa bernapas
selama Tuhan masih mengijinkan
kuingin selalu menjagamu

selama ku masih bisa bertahan
selama ku masih bisa bernapas


salam sayang
~~lieya lieyani~~


12 hati berbisik:

dakgilachoc a.k.a nani said...

be strong k dik..tak dpt nk komen byk..akak pn ada prob..:(

@t00neY r00neY® said...

kalau xde perasaan...bukan manusia namenye

~PakKaramu~ said...

Salam ziarah

lieya_latif said...

touching la lieya....ape pun yg belaku ko kene kuat ye dik....sesungguh dugaan diberi utk mereka yg terpilih......take care dear!!!

atty's said...

hai dik..moning

Dee said...

ko ni jiwanglah lieya..hehehe..

lieya shayunk said...

to kak nani: ok akk...
akk pn be strong yer..
shayang akk...=)

lieya shayunk said...

to tooney rooney: btl tu pew yg awk katakan...klu xde prasaan bkn manusia kan...huhu...

lieya shayunk said...

to pak karamu:salam ziarah juge...
thnx 4da visit my blog...huhu...

lieya shayunk said...

to kak lieya: TQ akk..bg smgt kt lieya...huhu....lebiu kak...=)

lieya shayunk said...

to kak atty: hye akk...erm da x moning...da afternoon...gud afternoon akk..hehe...

lieya shayunk said...

to kak dee: jiwang ke akk...aish...cm x caye jer...ahaks....;p