Monday, January 19, 2009

ANUGERAH JUARA LAGU (AJL 23)

salam uols...
malam nie ada pertandingan juara lagu kat tv3...
memang mabeles giler la...
punya la besh se besh beshnyer....hehe...
congratulation la kat kumpulan indi band nih....

meet uncle hussein

die menang malam nie.....tahniah2....
persembahan pun bertenaga giler...
siap wat muka sebelah sedih sebelah lagi happy tuuu...
idea yang sangat kreaktif....
actually adik-adik lieya cakap kumpulan meet uncle hussein nie kumpulan daging pak cik hussein...giler lawak ayat tu...hahaha....
nasib baik kat kampung yang jual daging bukan nama hussein...hihi..;p

overall, tahniah la kepada semua pemenang...
persembahan terbaik, vokal terbaik dan kategori balada di menangi faizal tahir...
bagus ah faizal tahir 3 kategori rembat kat die sorang...
then, kategori pop rock & etnik kreatif di menangi kumpulan meet uncle hussein & farawahida...
yang tak menang cuba lagi di masa akan datang dan yang menang teruskan usaha anda memperjuangkan industri seni kita.....martabatkan seni kita di persada antarabangsa....


salam sayang
~~lieya lieyani~~





7 hati berbisik:

dakgilachoc a.k.a nani said...

wah dah jadik pengulas AJL tak bertauliah ke? ngehehehe...faizal sapu bersih kan..hik..

lieya_latif said...

mmg happening malam tadi...tapi dlm happening2 tuh....tertdo plak mase spider nyanyi...bangun2 dah abis hahahahaahahah....

tp faizal tahir punye vokal mmg best kan....meet uncle hussin pun best gak

kakpiah said...

frust stacy tak menang..
penat akak joget mlm tu.. uhuks!!

Mama Mya said...

tahniah pada pemenang.. akak nengok masa umum pemenang jek.. masa dorang wat persembahan akak dah tido huhuhu eh tertido kekeke

mama mya
http://www.quefamili.com

liwaniel said...

best jugak AJL hari tu...suka meet uncle hussien menang

BaNy n IeN@z said...

wargh kamu.
memberi info lagik.
=D

rantong said...

Sekadar mengingatkan. Amalkan doa ini.

Dari Surah Al-Baqarah ayat 286, bermaksud;

"Ya Tuhan kami, janganlah Engkau hukum kami jika kami lupa atau kami melakukan kesalahan. Ya Tuhan kami, janganlah Engkau bebani kami dengan beban yang berat sebagaimana Engkau bebankan kepada orang-orang sebelum kami. Ya Tuhan kami, janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang tidak sanggup kami memikulnya. Maafkanlah kami, ampunilah kami, dan rahmatilah kami. Engkaulah Pelindung kami, maka tolonglah kami menghadapi orang-orang kafir".
View Profile: Rantong