Monday, January 26, 2009

kara0ke tyme....

cuti2 yang tak taw nk wat ape nie...
tengah2 aku busan tak de ape yang nak di wat...
aku dan rumetku mengadakan satu misi baik punya...
akalan nie aku dapat selepas pegi umah kak rohana...
punya la besh...
mabeles seyh....

walaupun peralatan tak mencukupi spt di tempat2 lain...
namun misi aku ini amat berjaya....
aku sangat berpuas hati dan gembira sangat dpt mengisi masa boringku dgn aktiviti baru ini..
so ape lagi jom la uols....
join aku n rumet ku.........
join club terbaru kami.....

club karaoke jamban yang x berapa nak jamban..hahahaha......


ini lah aktiviti terbaru aku....
best sangat leh melalak.....
blh ilangkan tensyen.....
student x ramai kt hostel leh la nk melalak kuat2....
rumetku di luar sana sila pekakkan telinga anda....
kawanmu mau nyanyi baik punya nie......
ops....terlebih sudah.....
hahahaha......

5 hati berbisik:

Ecah said...

ha3x.. kaki melalak jugak rupenye..
ecah siap rakam sore pastu denga blik.. kakaka!!~

lieya shayunk said...

to kak ecah: aah akk...best melalak nie...leh lpskan tension...hehe...
klu gi karaoke betul2 bru la lieya rakam..-)

dakgilachoc a.k.a nani said...

wah karok jgn tak karok..kasik gegar itu kolej..hahaha...

lieya shayunk said...

to kak nani: haha...harus bergegar kolej ni lieya karok akk...=)

Lina said...

wahhh...rindu kat rangga...