Friday, January 2, 2009

MAYFAIR..face+body+spa..

salam uols...
ari ni adalah hari yg busan bg aku...dh la rumet xde...huhu..
uols nk taw knp...
sbbnya kt kolej aku x ramai org...
semua org balik...tggl lah aku n the geng yg kg halaman jauh di sinun sana....
arggghh...bosannya...

rutin harian ku cm biasa la ari nie....
kelas pn brjln spt biasa jgk....
lecturer aku xnk ganti klas...
so klas ari ni berjalan lancar tnpa sebarang jamp....hehe...

klas abis kul 1 pastu pe lg lenggang mak minah la g FC (food court)...
smpai je kt fc bru je labuhkan vontot...
dtg ler mamat nie...aku ingtkn pebenda la die dtg kt aku n the geng...
mna la taw kot2 nk ngorat ker....ish..xbleyh....(iklan U mobile)...hahaha,,,,

ok2 now serius....
die dtg nk pomot may fair pnya face+body +spa....


mak aih...murah gler...RM29.90 je kna byr taw...
pastu g kt outlet mayfair wat treatment ngn FREE ye uols....
just 29 hinggit dpt 3 sesi rawatan percuma...
mula2 cm x cya gak...
klu die tipu siap ler....aku bOOm sama itu olang...hahaha...
ingtkn nk g wat treatment tu esk kt mayfair mid valley....
tp x jd...sapiza a.k.a my rumet xde...aku amik utk die 1 kad...
so next week la ktaorg pegi memporak perandakan mayfair midvalley tu...hahaa....

gambar d atas sblh kanan FREE treatment ye uols...kupon FREE plk ada kt bwh belah kanan tu...x sbr nk g wat treatment next week nih...hihihi...;p

4 hati berbisik:

Lina said...

free ke..best la...lama dah tak manjakan diri...uhuks..

Lelaki dan Bunga said...

kalau aku nak buat gak boleh ker?

ada untuk lelaki ker?

salam perkenalan

Mama Mya said...

selamat tahun baru 2009

wah bestnye dapat free hehehe

www.quefamili.com

dakgilachoc a.k.a nani said...

dik...mmg murah sbb ni nak promote produk dia..nti dah kat sana...dia akan pujuk klien2 dia amik lagik pakej lain dan lagi dan lagi dan lagi..klu hati tak kuat nak tahan godaan akak nasihat tayahla dik...silap2 abis beratus2 xpun beribu2 duit lieya nanti..cayerla..kwn akak dh kena..